pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 15. kolovoza 2017.

Kreativna ideja uradi sam: Bojanje sjenila za podnu lampu


Nakon duze potrage, za vintage stiliziranim sjenilom za podnu lampu, pronasla sam ga u Garicima ( okolica Rijeke ) Udruga stari put.
Stolne i podne lampe u interijeru, daju poseban ugođaj topline i romantike.

Prije  -  before

Poslije  - after

Staru tkaninu sa sjenila sam skinula, zicani kostur ocistila i obojala dekorativnom bojom u spreju ( Dupli-Color light pink sat in mat ).



Pitanje je: Kako u romantican interijer, dodati pravu dozu ruzicaste ili roza boje?
Jednostavno, treba ju oprezno dozirati i kombinirati razlicite nijanse roza boje.



Podnu lampu, smjestila sam ispred starog drvenog prozora.
Sjenilo za lampu je vise u industrijskom stilu.



Ruzicasta ili roza boja je njezna, smirena, boja romantike. U interijeru mozete kombinirati razlicite nijanse roza boje sa dekorativnim predmetima npr. umjetnicke slike, cvijece, zavjese, jastuci i sl.



Kad vam dosadi, sjenilo za lampu, uvijek mozete prebojati ili obuci u tkaninu.


Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava iz suncane Rijeke,
                                                                                  xo xo Biljana

Broj komentara: 10:

  1. Prvi put moram reći da nisam oduševljena :-( Iskreno sam rekla a znaš koliko volim tvoje rukotvorine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam Vesna :) ne bi valjalo da nam se svima, sve isto sviđa :)
      šaljem ti pusu

      Izbriši
    2. Izgleda da sam konzervativna :-)

      Izbriši
  2. Draga Biljana, mene je ovo odstupanje od uobičajenog ugodno iznenadilo! Drago mi je da si svoje umijeće primijenila i u ovoj romantično-industrijskoj varijanti. Veliki pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena! I meni se dopala ova romanticno industrijska varijanta :)
      šaljem ti veliku pusu xo xo

      Izbriši
  3. So cute! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  4. Love how the shade looks without any fabric over it. Very vintage and romantic! Visiting from Show and Share party.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails