pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 26. ožujka 2017.

Uređenje doma: Kako obojati starinski luster?


Boje i stil, stvar su ukusa. Prekrasni lusteri, nisu rezervirani samo za dnevnu sobu.
Ako zelite svoj dom uljepsati novim detaljem, ne morate trositi novce na skupocjene ukrase.

Prije  -  before

Prekrasan starinski luster, nabavila sam u okolici Rijeke: Udruga stari put, Garici.

Poslije  -  after


Da li vam je dosadio stari luster? Dobar izbor je viseci luster, koji ce dati novi vizuelni izgled svakoj sobi u stanu.
Ovo je jednostavna i brza ideja, kako da obojate luster i unesete nov i zanimljiv detalj u svoj dom, a da pritom, ne potrosite puno novaca.


Luster sam objesila na granu ispred zgrade.


Kristalne suzice, zastitila sam aluminijskom folijom.


Kupila sam brzosusecu kvalitetnu boju u spreju za mesing i metal - mint zelenu mat.
Najbolje je, sto preobrazbu i efekt vidite odmah. Za 5 min. je bilo suho, potpuno suha boja je nakon 24 sata.





Moj novi shabby chic luster, uljepsao mi je vikend :)
Jos samo slatka dilema u koju sobu da ga stavim :)





Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava sa mog balkona :)
                                                                                xoxo Biljana


Broj komentara: 25:

  1. Mnogo je lep! Prava si masjtorica :-)
    Imam lampu sa dva sijalična mesta sa staklićima, naumila sam da je ofarbam ali kod nas nema ove boje, koja bi mi legla uz trosed. Moraću da vidim sa ovima što plastificiraju možda oni mogu da je izvedu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna :)
      Ovo je Dupli - Color spray, platinum, a na obruču boje piše: white green sat in mat

      Izbriši
  2. The tiny foil was a stroke of genius---very smart. Wonderful tutorial, thanks, Sandi

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep primjerak! :) Zanimljiv je bio već sam po sebi, a uredili ste ga prepoznatljivo dobro. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imate zaista krasne ideje Biljana!Pozdrav iz Svicarske :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bijana,
    Love what you did with the chandelier, the green is
    so pretty and unique........bet it will look great
    once you get it put up.
    Blessings, Nellie

    OdgovoriIzbriši
  6. So lovely! Thank you for sharing. You are one of the fan favorites at The Sunday Showcase at The Dedicated House! Here's the link so you can check out your feature. http://www.thededicatedhouse.com/2017/04/sunday-showcase-make-pretty-monday-8-8.html Hope to see you at Make it Pretty Monday tomorrow morning! Have a lovely Sunday! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  7. Pretty makeover! Thank you for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  8. I love it! I painted one that I use outside, but haven't painted an indoor one yet. But I plan to.
    :) gwingal

    OdgovoriIzbriši
  9. This looks amazing! You did such a great job!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, so beautiful! Thanks so much for sharing with us at Brag About It. Pinned.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks a lot Laurie! I love your party!
      Have a great weekend!

      Izbriši
  11. Beautiful Shabbilicious make-over Biljana. Love the colour you used too!
    Thank you for sharing at Create, Bake, Grow and Gather this week.

    OdgovoriIzbriši
  12. Love it! Congratulations from Greece!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails