pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 29. listopada 2015.

Maison Deco Magazine: La Casa delle Emozioni



Clanak o meni i mojim kreativnim radovima, objavljen je u talijanskom magazinu Maison Deco.
Predivan inspirativan magazin sa raznim projektima, rukotvorinama, dekoracijama i jedinstvenim kreativnim stilovima u uređenju interijera.
Dvomjesecni magazin,o uređenju doma, kao izvor inspiracije i ideja za uređenje vlastitog doma.
Sretna sam i ponosna, sto sam sa ovim brojem i ja postala dio te price :)
Ovim putem, jos jedanput zahvaljujem novinarki  Cinzia D Agostino, hvala Cinzia!
Ovako to izgleda u magazinu Maison Deco :)





Zelim, to podijeliti sa vama :) hvala vam sto me pratite :)
                                                                             xoxo Biljana

Broj komentara: 16:

  1. Iskrene čestitke, hvala što si to podijelila s nama, blogericama

    OdgovoriIzbriši
  2. Felicidades por la publicación... se ve todo divino

    OdgovoriIzbriši
  3. Muchas felicidades Biljana! Qué emoción verte publicada en esa revista tan increíble!
    Nos alegramos mucho por ti!
    Muchos besos

    OdgovoriIzbriši
  4. Enhorabuena!! Una casa bellísima!
    decorando de corazón

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam od srca, draga Biljana! Divno je biti dijelom takvog časopisa i izvan granica. Vaši radovi nikoga ne mogu ostaviti ravnodušnim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Biljana, prelijepo!

    Svratim povremeno do vaseg bloga, pregledam i stare i nove postove (nekima bih mogla iznova i iznova da se vracam, recimo o prelijepoj fotelji sa cvjetnim tapacirungom), nadivim se, nauzivam a i preporucim onima koji se bave ovim tehnikama.

    Sve cestitke i puno uspjeha u daljem radu, Snezana

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Snezana, hvala vam puno, lijepo je znati, da vam se dopadaju moji radovi. Puno pozdrava, B.

    OdgovoriIzbriši
  8. Felicidades Bijiana por la publicación , seguro has disfrutado muchísimo.....besoss

    OdgovoriIzbriši
  9. Felicidades Bijiana por la publicación , seguro has disfrutado muchísimo.....besoss

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam kako sam ovo propustila! lepota, baš kako volim!
    Mnogo sam volela La mezon de Mary Kler, kupovala sam svaki broj. Obožvam francusku dizajn!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails