pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 2. srpnja 2017.

Dom i dizajn: Kako obojati i urediti staru kredencu u romanticnom shabby chic stilu?


Ovaj projekt uradi sam, cekao je godinu dana, u roditeljskoj kuci u Vukovaru. Da ne bude, da uvijek na godisnjem odmoru, samo jedem, landram i uzivam, ovaj puta sam nesto i radila :) dokaz je ova romanticna, stara kredenca u shabby chic stilu.
Ovako preuređena, nasla bi svoje mjesto u heritage butik hotelu ili nekom restoranu i konobi.

Prije  -  before

Poslije  -  after

Staru drvenu kredencu - kredenac, trebalo je prvo izbrusiti, obrisati vlaznom krpom i obojati temeljnom akrilnom bojom za drvo. Cijelu kredencu sam bojala kombinacijom zelene i bijele akrilne boje za drvo.



Unutrasnjost staklenog dijela kredence, dekorirala sam motivima botanickog bilja sa decoupage tehnikom.




Umjesto stakla, na okna vrata stavila sam sitnu zicu. Gornju plohu doljnjeg dijela kredence obojala sam smeđom bojom i napravila efekt godova drveta.




Vrata doljnjeg dijela kredence dekorirala sam motivom bozura, transfer tehnikom.


Ladice - fioke, ukrasila sam pomocu gumenog valjka sa mustrom i stavila nove staklene i porculanske ruckice.




Zadovoljna sam romanticnim starinskim izgledom kredence, moj osmijeh sve govori :)
Do iduceg makeovera, puno pozdrava,
                                                           xoxo Biljana


Broj komentara: 20:

  1. What a lovely cupboard! And how beautiful colour and decoration! You are great, Biljana!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks a lot Mia! You are great too!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Biljana, zaista si bila vrijedna! Ovo je bio veliki projekt i rezultat je zaista divan! Baš i kako si napomenula, kredenca bi se odlično uklopila u konobu ili restoran uređen u shabby chic stilu.
    Veliki pozdrav! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a beautiful piece that you've created. My favorite colors! Visiting from Coastal Charm today.
    Blessings,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  5. Precioso todo, como todos los trabajos que haces, un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  6. This looks amazing. Very pretty & creative. I love the color. Thanks for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice makeover! You chose such a pretty shade of green, and I really like the addition of the floral embellishments. The piece looks fresh and lovely.
    Carol ("Mimi") from Home with Mimi

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a fun make-over Biljana. I love the addition of the botanical prints too!
    Thank you for linking up at Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring this project at tonight's party and pinning too!

    OdgovoriIzbriši
  9. A lovely makeover you did...
    this piece now commands attention....
    Love the botanicals

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails