pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 10. rujna 2016.

Moj stan: Kako urediti dom u shabby chic stilu?


Uređenje doma u shabby chic stilu je proces koji me istinski veseli.
Volim tu romantiku, jednostavnost, ženstvenost, a posebno osjecaj topline vlastitog doma, koju sama stvaram i kreiram.
Posjetioci mog bloga su vec vidjeli moje makeovere i projekte - uradi sam.
Moje zadovoljstvo je da sama bojam i preuređujem - redizajniram stare ili nove komade namjestaja i pružim im jos jednu sansu. Volim tu ljepotu ne savrsenosti, koja me osvojila :)
Shabby Chic stil je nastao u Engleskoj 1980- ih godina sa zacetnicom stila Rachel Ashwell.
Boje koje dominiraju ovim stilom uređenja interijera je bijela i razne kombinacije pastelnih tonova.
Obojajte stare komade namjestaja, da izgledaju jednostavno, staro i potroseno ali sa stilom :)
Pazite da ne pretjerate sa detaljima i ukrasima, kao sto su kristalni lusteri, lampe, ogledala, okviri za slike i sl.
Ovo je shabby chic interijer mog dnevnog boravka.



Ogledalo od kovanog zeljeza, daje poseban sarm i notu nostalgije za proslim vremenima.


Cvjetni vintage motiv na jastucnici sa volanom na stolici.


Drveni prozor, sa stare istarske kamene kuce, preuredila sam u vintage dekoraciju za zid.



Stilski stolic, koji sam sama bojala i preuredila i replika konja. Uskoro ce i sofa promijeniti izgled, stigla mi je bijela boja :).




Predsoblje, sa romanticnim starim primorskim vratima, koje sam preuredila u ogledalo i vjesalicu.


Na mom blogu imate vise tutoriala, kako da sami, korak po korak, to primjenite i uradite sami pomocu raznovrsnih tehnika: ovdje ovdje i ovdje.
Mozete otici i na Iskonstrukcije, zajednicu kreativaca i DIY majstora, gdje cete na mom profilu naci vise projekata uradi sam, koje sam opisala korak po korak ovdje
Uzivajte u bojanju i kreiranju vlastitog doma!
Nastavak slijedi...
                        xoxo Biljana

Broj komentara: 11:

  1. Odraz tebe same, elegancija, jednostavnost i umjerenost u svemu, upravo kako sam te upoznala unatrag par godina. Pozdrav tebi i Miramare. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Loredana!
    Puno pozdrava tebi iz Rijeke!

    OdgovoriIzbriši
  3. Naprosto predivno! Svaki detalj je pomno osmišljen, uređen s ljubavlju i stručno - to se vidi, a vjerujem i osjeća kada se u ovaj dom uđe. Meni osobno, najveći uzor shabby chic stila i najbolja učiteljica na našem terenu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Me fascinan tus post.
    Un abrazo inmenso desde Canarias

    OdgovoriIzbriši
  5. Čim se vratimo iz vikendice kući počeću preuređenje sobe koju ne koristimo. Spremila sam još ranije neke tvoje tutorijale koji će biti od pomoći! Ako zapne znam da si tu :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. U oduševljenju tvojom dnevnom sobom zaboravih da ti kažem da je divna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna! Baš mi je drago, ako zapne, tu sam :) Puno pozdrava

      Izbriši
  7. Your home is romantic and charming! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails