pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 18. listopada 2016.

Moj stan: Kako urediti spavacu sobu u shabby chic stilu?


Uređenje spavace sobe u shabby chic stilu je proces koji me veseli i koji jos uvijek traje.
Spavaca soba je vise od prostorije u kojoj spavamo, unesite u nju dasak romantike i nostalgije :)
Shabby chic stil je najromanticniji stil uređenja.
Boje koje dominiraju ovim stilom uređenja interijera je bijela i pastelni tonovi.
Namjestaj je klasicnih i rustikalnih linija, sa romanticni dekorativnim detaljima, kao sto je cipka, cvjetni uzorci, kristalni lusteri, ogledala, svjeze cvijece....


 



Zidovi su obojani pastelnim tonom boje lavande. Zid, gdje je uzglavlje kreveta - Leirvik okvir kreveta, kupljen u IKEI, dekorirala sam starinskim valjkom sa uzorkom.
Romantican shabby chic dekor: porculanski tanjuri kao okvir za obiteljske fotografije, uredila sam transfer tehnikom.




Stare komade namjestaja, potrazite na obiteljskim tavanima i podrumima ili posjetite obliznji buvljak ili sajam antikviteta.
Vintage komad namjestaja,je uvijek dobrodosao.
Stilski nocni ormaric, kupljen u trgovini antikviteta, obojala sam i preuredila.


Krojacka lutka, kupljena u Maisons du monde, za odlaganje odjece, daje interijeru, nostalgican, romantican sarm.



Stari drveni prozor sam dugo trazila, dok mi ga nisu pronasli u Garicima (okolica Rijeke), Udruga stari put, koji svake nedjelje organiziraju sajam starina. Ako ste u blizini, svakako ih posjetite.
Okvir prozora sam izbrusila i obojala i koristit ce mi kao displej za obiteljske fotografije.


Zahvaljujem Kathryn sa bloga The Dedicated House   sto je istaknula moj projekt bojanja sofe iz proslog posta
Round-Up Feature #3
The Round-Up
Biljana Shabby took the bull by the horn and painted her couch with chalk paint.  Such an amazing transformation.
Zahvaljujem Kerryanne sa bloga Shabby Art Boutique sto je istaknula moj prosli projekt

I think we all enjoy these chalk painted sofa projects. You’ll have to pop over to Biljana’s to see the before colour and tutorial.
naslovnica za preuređenje sofe
Zahvaljujem Laurie sa bloga WMG 206 sto je istaknula moj projekt bojanja sobe iz proslog posta

How to Paint a Sofa shared by Bijanasha Shabby
  

Do iduceg posta, uzivajte u bojanju i kreiranju vlastitog doma.
                                                                                  xoxo Biljana

Broj komentara: 6:

  1. Que maravilla, que romántico
    Un saludo
    Maitedecopart.blogspot.con.es

    OdgovoriIzbriši
  2. Your bedroom looks lovely, Bijana.]
    Love your dress form. So cute.....
    and your shabby chic look is very pretty.
    Hope this finds you doing well.
    Blessings, Nellie

    OdgovoriIzbriši
  3. So pretty! Thank you for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails