pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Dom i dizajn: Kreativna ideja za izlaganje fotografija


Romanticno uređenje doma - projekt uradi sam, u kojem sam okvir od ogledala, obojala i uredila u photo display. Volim biti okružena fotografijama mojih najmilijih, koje me podsjecaju na vrijeme, kad smo svi bili na okupu, sretni i bezbrizni.


Ovo je jedna od  kreativnih ideja, kako na jednom mjestu, izloziti sto vise fotografija.
Okvir od ogledala, obojala sam prljavo bijelom akrilnom bojom, a rubove i vitice patinirala sa antik zlatnom patinom. Zategnula spagu, na koju sam objesila fotografije sa malim, drvenim stipaljkama.




Ovako izgleda u interijeru spavace sobe, iznad komode, koju sam prije vise godina preuredila.
To je jedan od mojih najcitanijih postova, koje mozete procitati  ovdje
Romanticna dekorativna ideja za izlaganje fotografija, koju mozete napraviti sami.





Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                           xoxo Biljana

Broj komentara: 20:

  1. Un proyecto encantador! Muy bonito Biljana!
    Una bonita manera de exponer las fotos!
    Muchos besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Queda precioso como decoración y de paso tenemos las fotos a la vista.. un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Precioso rincón, Biljana ! Y lleno de sentimientos!
    decorando de corazón

    OdgovoriIzbriši
  4. sjajan blog. Preslatka mi je ona kucica sto svetli. Bas lepe vintage uspomene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. The frame with the photos is very pretty. What I like the best is the little house with the lights in it. Is that a tea light in there? It is adorable.

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks a lot Mary!Yes, it is tea light :)

    OdgovoriIzbriši
  7. So pretty! Thanks for joining Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna ideja a ram je prelep!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. I love what you did with the picture frame and the little close pins are too cute! Just gave me an idea to.
    Patty funfamliving.com

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails