pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 10. lipnja 2015.

Uređenje doma: Romanticna Shabby Chic Spavaca Soba



Bojanje i uređenje moje stare spavace sobe je zavrseno. Uvijek se postavlja pitanje: Kako preurediti i osvjeziti spavacu sobu uz minimalan trosak? Obojala sam i preuredila stari namjestaj spavace sobe, osim bijelog metalnog kreveta iz Ikee.
Nije jednostavno to izvesti sa postojecim namjestajem, trudila sam se, da bude jednostavno, romanticno i nostalgicno.
Zidovi spavace sobe su obojani u boju lavande. Zid na koji se naslanja uzglavlje kreveta, akcentirala sam cvjetnim motivom bijele boje - mustra sa starog gumenog valjka.
Spavaca soba je puno vise od prostorije za spavanje i opustanje, ona je odraz nase osobnosti.
Za namjestaj sam odabrala bijelu boju, koja smiruje i daje osjecaj cistoce.
Bijela boja najlakse se kombinira sa detaljima u drugim bojama.

Na krevetu su ukrasni vezeni jastuci, uspomene vezene prije mnogo godina.


Na ormarima je isti cvjetni motiv (kao na zidu) mint zelene boje - mustra sa starog gumenog valjka.


Na zidu su dva Vilerova ( Wichler ) goblena: zima i proljece, koje sam izradila, dok sam isla u Osnovnu skolu za uspomenu mojoj mami, koja je izgubila vid a tako ih je silno zeljela.


Na prozoru su: bokal, cajnik, salice sa cvijecem, koji dodatno uljepsavaju prostoriju.

Slika motiv salasa, akril na platnu, koju sam slikala prije vise godina.

Dekorativni detalji: romanticna stolna lampa (moj projekt uradi sam), cvijece (hortenzije i ruze) u keramickom i staklenom bokalu i staklene rucke za ormar.

Negdje sam procitala, da na odrzanom sajmu namjestaja "Salone del Mobile" u Milanu u Italiji, koji je najvazniji sajam, koji postavlja trendove u opremanju interijera, ove godine porucuje: "Ispricajte pricu". Prica se odnosi na stvaranje ugodne atmosfere i postavljanje vlastitih ideala ljepote u prostor.
Moja inspiracija je tradicija kraja gdje sam rođena (Slavonija) i gdje sam odrastala uz mamu i majku (baku), koje su me naucile da radim rucne radove: slinga, vez, gobleni...
Ukoliko zelite slijediti najnovije trendove u uređenju interijera, drzite se retro ili etno stilova prilagođenih potrebama danasnjice.
Eto, sasvim slucajno moja spavaca soba je u trendu :)



Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava iz suncane Rijeke,
                                                                                          xoxo  Biljana

Broj komentara: 30:

  1. oduševljena sam tvojim dostignućima, inspiracijom, kreativnošću, idejama, ukusom! krasna soba!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Un dormitorio de lo más encantador, qué bonitooo!!
    Los detalles shabby resaltan su romanticismo, como esa lámpara de mesilla realizada con tetera y tazas, una preciosidad.....El armario quedó espectacular!!
    Enhorabuena por el trabajo Biljana, besitosss,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    OdgovoriIzbriši
  3. Preciosa habitación!!! Me encanta!!!
    decorando de corazón

    OdgovoriIzbriši
  4. Una habitación encantadora con ese aire tan romantico. La ventana con los visillos de encaje y esos adornos en el alfeizar... ummmm precioso.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful romantic atmosphere in the bedroom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Очень красиво, свежо и романтично!

    OdgovoriIzbriši
  7. It looks romantic and lovely Biljana. Very shabby.

    OdgovoriIzbriši
  8. This is such a favorite style of mine! It is very pretty! Thanks for joining Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  9. Love your blog, its so pretty, love if you share your posts on Fabulous Friday Party, here is the link http://www.simplenaturedecorblog.com/fabulous-friday-party32/
    Thanks Maria

    OdgovoriIzbriši
  10. Piękne wnętrze, pozdrawiam serdecznie:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Le has dado a la habitación un estilo románticoy shaby que resulta muy acogedor.Muy bonito
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  12. Le has dado a la habitación un estilo románticoy shaby que resulta muy acogedor.Muy bonito
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  13. Le has dado a la habitación un estilo románticoy shaby que resulta muy acogedor.Muy bonito
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo Biljo! Nežno, romantično, ženstveno, baš kako treba! Sve mi se dopada, lampa ti je pun pogodak!! :)

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails