pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 19. lipnja 2016.

Romanticne Shabby Chic Plocice za Heritage Boutique Hotel


Heritage hotel ili hotel bastina, predstavlja hotel smjesten u staroj građevini, koja se preuređuje, da bi se ocuvala i privukla strane turiste.
Heritage hoteli doprinose ocuvanju kulturno - historijskog nasljeđa.
To su obiteljski boutique hoteli, sarmantni, intimni, sa ugodnom domacinskom atmosferom.
Interijer hotela je uređen namjestajem i detaljima, koje su vlasnici hotela birali sa osobitom paznjom i ljubavi.



Ove romanticne shabby chic plocice, koje sam oslikala za vrata toaleta i obavijesti o radnom vremenu restorana i recepcije, bit ce originalni  i unikatni dekorativni detalj u prekrasnom Heritage hotelu Chersin u centru Fažane u Istri.
Više o Heritage hotelu Chersin u Istri možete pogledati ovdje na njihovoj web stranici.








Romanticne unikatne plocice za vrata apartmana ispisane krasopisom :)






Zahvaljujem Sherry sa bloga The Charm of Home sto je na svom party-u Home Sweet Home,
istaknula moj balkon
Romantic Balcony
Biljana at Biljana Shabby shared Home and Design: Romantic Decorating Small Balcony.

Zahvaljujem Kerryanne sa bloga Shabby Art Boutique sto je na svom party-u istaknula moj stari drveni prozor
Biljana found a lovely way to repurpose a vintage window at Biljana Shabby.
It’s shabbilicious and perfect for a photo display.
Shabby Chic vintage window
Hvala svima sto me pratite, puno pozdrava i ugodan ostatak vikenda!
                                                          xoxo Biljana


Broj komentara: 16:

  1. Wooow, Biljana! Tvoji krasni radovi će sigurno doprinijeti još boljem ugođaju u tom hotelu! Preprepredobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Your tiles are very pretty and perfect for the hotel.

    OdgovoriIzbriši
  3. preciosos esos cartelitos ♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  4. preciosos esos cartelitos ♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  5. son muy bonitos hechos con mucha delicadeza.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. son muy bonitos,hechos con mucha delicadeza
    Un beso
    Grácias por tus comentarios en mi blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Very pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails