pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 12. ožujka 2017.

Romanticno vjencanje: Shabby chic kutije za vjencano prstenje i cestitke


Vjencanje je nezaboravan dan, koji se pamti cijeli zivot.To je poseban dan za mladence, kada se san, pretvara u stvarnost. Želja buduce mlade: "Neka kutije budu romanticne, cvijetne i oslikane. Na vjencanju ce prevladavati bijela, sampanj i zlatna boja".
Tako je nastao romantican i elegantan dizajn ovih shabby chic kutija za vjencano prstenje i cestitke.
Kod uređivanja, koristila sam krem, zlatnu i prljavo bijelu akrilnu boju za drvo.
Kutije sam oslikala sablonama u nijansiranoj zlatnoj boji i 3D sablona para golubova i ruze na kutijici za prstenje.



Nadam se, da ce im ove dekorativne shabby chic kutije, kao detalj, uljepsati njihov veliki dan.
Sretno mladenci!







Do iduceg makeovera, puno pozdrava,
                                              xoxo Biljana

Broj komentara: 7:

  1. divne su ove kutijica i super je ideja. Ja sam za svoje vjenčane sama napravila i izvezla jastuk. Napunila sam ga lavandom i na njemu je stalo prstenje, a izvezla sam sami datum vječanja. Još uvijek ga imam i baš mi je lijepa uspomena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana! Svaka čast, volim vez, odlična ideja i prekrasna uspomena. Pozz

      Izbriši
  2. Preciosa y muy romántica
    Saludos

    OdgovoriIzbriši
  3. Very pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails