pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 24. listopada 2015.

Preuređenje starog namjestaja: Shabby Chic Kredenca


Prije  -  before

Poslije  -  after

Bojanje namjestaja je zahtjevan posao, ali zato krajnji rezultat uvijek veseli.
Staru drvenu kredencu, bojala sam prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo. Stakla na gornjem dijelu kredence su zamijenjena. Kredenca je dobila novi elegantan, retro - moderan izgled.
Stara kredenca, komad namjestaja iz obiteljskog nasljeđa, dobila je novu "haljinu".
 Kredenca ima svoju pricu, to je uspomena, koja ce svojim vlasnicima uljepsavati dom i podsjecati ih na drage ljude.





Zahvaljujem Kathryn sa bloga The Dedicated House sto je istaknula moj projekt: preuređenje vrata
Round-Up Gal #1
Biljana Shabby has been quite busy transforming this gorgeous door into the beauty we see here.

Zahvaljujem Theresa sa bloga Shoestring Elegance sto je istaknula moj zadnji makeover

I was just fell in Love with Biljanas Shabby's Romantic Shabby Chic Doormakeover.

Do iduceg projekta prije i poslije, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                           xoxo Biljana

Broj komentara: 14:

  1. Un gran cambio a esta vitrina.
    Ha quedado preciosa!!!

    Besos de las dos

    OdgovoriIzbriši
  2. Kredenca je prekrasno ispala, Biljana, suuuper boja! Orginalne ručkice su .... neprocjenjive

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana, uredila sam ju po želji vlasnika :)
      slažem se, originalne ručkice joj baš pristaju :)

      Izbriši
  3. Que bonita luce ahora!! un gran cambio

    OdgovoriIzbriši
  4. que bonito......... ¡¡¡ le has dado un gran cambio y la puerta me encanta.... besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Отличная переделка! настоящее ретро!

    OdgovoriIzbriši
  6. Espectacular!
    decorando de corazón

    OdgovoriIzbriši
  7. That cupboard looks like a brand new piece now that you are finished with it. Very beautiful I am a big believer in the power of paint.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails