pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 29. siječnja 2016.

ISKONSTRUKCIJE: Tutorial Maškarana Dekoracija


Postala sam clan zajednice kreativaca i DIY majstora na stranici Iskonstrukcije, mjestu inspiracije, savjetovanja i podjele prakticnih znanja u Hrvatskoj. Posjetite stranicu, ima za svakoga po nesto.
Vrijeme je karnevala i maskara, pa sam napravila prigodni tutorial: izrada oglasne ploce dobrodoslice za ulazna vrata: Ca mogu maskare?


Potrebno: plitka zdjela (nađite neku koju bas i ne koristite ), fasadna akrilna boja, crna boja za skolske ploce, kreda u boji


Zdjela je glatke, sjajne povrsine. Dno ćemo obojati bijelom fasadnom akrilnom bojom. Boju nanosimo spužvicom tupkajuci.



Crnu boju za školske ploce, nanosimo spužvicom dva puta. Pustimo da se dobro osusi.



Na poleđinu zdjele, stavimo želj.kvacicu, fiksiramo je tako, da je zalijepimo sa super ljepilom između dvije trake.



Uzmemo papir za pakovanje i pomocu cepa od pluta pravimo raznobojne tocke.



Od istockanog papira, napravimo masnu i ucvrstimo je na vrh zdjele pomocu vruceg ljepila.



Ukrasimo raznobojnim trakama i kredom napišemo prigodnu poruku. Ja sam napisala: Ča mogu maškare? zbog sudjelovanja na nagradnom natjecaju - tema Maškare. Dani su maskara, pa će ova vesela, prigodna dekoracija, ukrasavat moja ulazna vrata.
Uzivajte u izradi svoje maskarane dekoracije :)
Do iduceg makeovera ili diy projekta, puno pozdrava iz Rijeke,
xoxo Biljana

4 komentara:

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails