pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 15. srpnja 2015.

Kreativna ideja - uradi sam: Redizajn ladice u policu za zid

Preuređena stara drvena ladica, dobila je novu funkciju police za zid. Jednostavna ideja, kako da samostalno uredite svoju policu. Ladicu sam, osmirglala, obrisala i bojala bijelom i maslinasto zelenom bojom za drvo. Odabrala sam motive ( stilski stol, stolica i luster ), koje sam transfer tehnikom stavila na podlogu, na koju sam prije toga napravila sablonu - motiv tapete.
Promjenila sam rucku i stavila novu keramicku rucku za namjestaj.

Prije  -  before




Poslije  -  after








Zahvaljujem Jody and Stan sa bloga Rooted in Thyme sto su istaknuli moju romanticnu shabby chic
spavacu sobu
Biljana Shabby - Moving Home: Romantic Shabby Chic Bedroom Room

Zahvaljujem Kathryn sa bloga The Dedicated House sto je istaknula moj preuređeni stilski stolic za spavacu sobu, hvala Kathryn :)
Do iduceg makeovera, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                         xoxo Biljana


Broj komentara: 20:

  1. Много изящно и красиво, поздрави, Биляна за майсторството!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lepo si je preuredila. Jedva čekam da vidim šta ćeš da smestiš u nju. Čestitke na featured postu draga! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Un cajón preciooooso con esos muebles vintage, y esa cómoda es divinaa, me encanta la tetera con las peonías, qué maravilla!!
    Enhorabuena Biljana, besotesss,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    OdgovoriIzbriši
  4. Es una maravilla y de una gran delicadeza.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  5. Que bonito cajón!! ha quedado ideal! el resto de muebles son preciosos
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. Qué trabajos tan bonitos. El cajón monísimo.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  7. Great idea, and very pretty!
    Debbie

    OdgovoriIzbriši
  8. What pretty drawers! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks a lot Sherry! I love your party, thanks for hosting :)

      Izbriši
  9. How adorable! I love that you left the knob on top.
    Great color and patina, really pretty paper!
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails