pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 3. veljače 2016.

Dom i dizajn: Retro Shabby Chic Namjestaj


Bojanje i oslikavanje starog namjestaja, uvijek me veseli. Ovo su dvije stare komode, dio namjestaja, koji je bio u interijeru opticke trgovine.
Ljubitelj sam rukotvorina i etno motiva, oni su bili moja inspiracija za preuređenje - redizajn komoda.

Prije  -  before

Poslije  -  after


Namjestaj je od furnira, glatke, sjajne povrsine. Komodu je potrebno lagano povrsinski osmirglati, dobro izbrisati vlaznom krpom i kad se osusi,bojati temeljnom akrilnom bojom za drvo.
Nakon toga sam obojala dva puta zelenom akrilnom bojom za drvo.
Lagano, povrsinski sa bijelom bojom sam napravila ispran izgled i zatim valjkom sa mustrom oslikala cijelu komodu.




Obe komode sam oslikavala pomocu starog gumenog valjka sa mustrama.Takve su valjke nekada koristili stari majsotri "moleri" za ukrasavanje zidova u unutrasnjosti kuca ili nadsvođenim dvorisnim dijelovima.


Kod druge komode, povrsina je cisto zelena i druga vrsta mustre - uzorka na gumenom valjku.




Zadovoljna sam, svaka je na svoj nacin romanticna i nostalgicna. Mene podsjeca na djetinjstvo, na neka dobra, stara, prosla vremena.
Stilizirani dizajn i starinska tehnika dekoriranja. Ovo je moja verzija etno dizajna u uređenju starog namjestaja.
Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava,
                                                            xoxo Biljana

Broj komentara: 20:

  1. What a transformation! I love the idea with the structure rolls. It looks very romantic

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajna transformacija!!! bravo

    OdgovoriIzbriši
  3. Очень красиво, они стали такими воздушными!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful color and textures!
    Thank you for sharing this week at Brag About It link party on VMG206 (Mondays at Midnight).
    ~ Megin of VMG206

    OdgovoriIzbriši
  5. me encanta ...¡¡ que bien queda con esos dibujos , besoss

    OdgovoriIzbriši
  6. me encanta ...¡¡ que bien queda con esos dibujos , besoss

    OdgovoriIzbriši
  7. Great makeover - I really like the colour you have used.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails