pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

Dom i dizajn: Kako obojati i urediti stari namjestaj


Redizajn starog namjestaja uvijek je izazov. Jos jedan projekt - uradi sam: bojanje i uređenje stare komode.

Prije  -  before

Poslije  -  after

Obojala sam i preuredila staru, retro komodu od laminata.U ovom slucaju, nisam brusila povrsinu,
vec sam je prvu ruku obojala sa bijelom fasadnom akrilnom bojom, a zatim dva puta sa bijelom akrilnom bojom za drvo ( između ostaviti da se osusi). Gornju plohu obojala sam zelenom akrilnom bojom za drvo.
Za oslikavanje komode, koristila sam valjak sa mustrom - uzorkom.
Takve valjke, koristili su stari majstori "moleri" za ukrasavanje zidova u unutrasnjosti kuca ili
nadsvođenim dvorisnim dijelovima






Nove porculanske ruckice, dodatno su promijenile i uljepsale izgled komode.
Redizajn komode je slican, kao i prethodnih, jer ce se sve komode,nalaziti u istom interijeru.



Stilizirani dizajn i starinska tehnika dekoriranja, jedna od mojih verzija etno redizajna u uređenju starog namjestaja.
Do iduceg makeovera, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                  xoxo Biljana

21 komentar:

  1. Un cambio espectacular!
    Muchos besos y feliz semana

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana,predivan makeover!Ako noje tajna,jel moze preporuka za prvu i drugu akrilnu boju (koja marka?) jer i sama razmisljam upustiti se u nesto slicno sa jednim ormarom!hvala unaprijed na savjetima☺ Linda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Linda!Ja već dugo koristim akrilne boje za drvo Swincolor iz Bauhaus-a, a fasadna akrilna boja koju trenutno imam je JUB.
      Puno pozdrava

      Izbriši
  3. Kao i uvek sve sto uradis je fantasticno. Imas dobru energiju sti pokrece.Hvala Lindi na postavljenom pitanju i Vama na odgovory

    OdgovoriIzbriši
  4. Realmente precioso!!!! menudo cambio!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepo! Zajedno sa ranije uređenim komodama čini jedan komplet, a opet je svaka posebna na svoj način. Jako mi se sviđaju ovi starinski valjci sa mustrom. Iako i danas postoje modernije verzije, nema do originala iz starih vremena. Ta starinska mustra daje poseban štih!
    Veliki pozdrav,
    Irena

    http://chicbyirena.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena! Slažem se i meni je posebno lijepo, iako šablone su isto ok.
      Veliki pozdrav i tebi draga!

      Izbriši
  6. muy bonito el cambio Bijiana...besoss♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  7. muy bonito el cambio Bijiana...besoss♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  8. Que maravilla , vaya cambio..besos

    OdgovoriIzbriši
  9. Very pretty makeover! Thanks for joining Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks a lot Sherry! I love your party Home Sweet Home!

      Izbriši
  10. What a beautiful change you made on your dresser, looks so much prettier now. You must enjoy looking at it, knowing you made it so pretty. Have wonderful weekend

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails